SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Okulların talep ettiği yıllık iç ve dış cephe boya alımı. |
Belediyemize resmi bir üst yazıyla taleplerini dile getirebilirler. |
1 Ay |
2 |
Kamu Kurumlarının ihtiyacı halinde araç tahsisi hizmeti. |
Belediyemize resmi bir üst yazıyla taleplerini dile getirebilirler. |
1Hafta |
İlk Müracaat Yeri : İkinci Müracaat Yeri:
İsim : Serpil REYHANDALI İsim :Cafer KARABULUT
Unvan :Destek Hizmetleri Müdürü Unvan :Başkan Yardımcısı
Adres : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No:41 Adres : Yenişehir Belediyesi Ana Hizmet Binası
Tel. : (0324) 327 99 77 Tel. : (0324) 327 33 00
Faks : (0324) 327 70 32 Faks : (0324) 327 63 77
e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Bilgi Verme
|
1. Dilekçe,
|
4982 Sayılı Kanuna Bağlı Olarak 15 İş Günü İçerisinde
|
2 |
Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi Kapsamında yer alan konut ve işyerlerinin Elektrik-Su-Doğalgaz-İnternet-Dask-Telefon Abonelik işlemleri için muvafakatname verme |
1. Muvafakatname
|
4982 Sayılı Kanuna Bağlı Olarak 15 İş Günü İçerisinde
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksizsiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri : İkinci Müracaat Yeri:
İsim : Nihan TAFTAF İsim : Berna Ayfer DİNÇ
Unvan : Kentsel Dönüşüm Müdürü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Yenişehir Belediyesi(Ana Hizmet Binası) Adres : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası)
Tel. : 0324 327 33 00 (2222) Tel. : 0324 327 33 00 (2222)
Faks : - Faks : 0324 327 63 77
e-Posta : yenisehirkdm@gmail.com e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
S.No |
Hizmetin Adı |
Başvuruda İstenen Belgeler |
Hizmetin Tamamlanma Süresi (En Geç) |
||
1 |
Kurslar; |
1. Dilekçe ( 18 yaşından küçük ise velisinden alınıyor.) |
Belgelerin tamamlanması ile hizmet gerçekleştirilir. |
||
2 |
Kütüphane Hizmetleri; |
Üyelik işlemleri : Nüfus Cüzdanı (Resmi kimlik yerine geçen belge), İkametgah bilgisi |
Belgesini ibraz eden vatandaşlarımızın üyelik işlemi aynı anda yapılmaktadır. |
||
3 |
Bilgi Verme; |
1. Dilekçe |
4982 Sayılı Kanuna Bağlı olarak 15 iş günü içerisinde |
||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
|||||
İlk Müracaat Yeri : |
İlk Müracaat Yeri : |
||||
İsim : |
Mehmet GİRİT |
İsim : |
Cafer KARABULUT |
||
Unvan : |
Kütüphane Müdürü |
Unvan : |
Başkan Yardımcısı |
||
Adres : |
Yenişehir Belediyesi |
Adres : |
Yenişehir Belediyesi Ana Hizmet Binası |
||
Tel. : |
0324 290 53 06 - 09 - 10 |
Tel. : |
0324 327 33 00 |
||
Faks : |
- |
Faks : |
0324 327 63 77 |
||
e-Posta : |
e-Posta : |
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
|
1 |
DİLEKÇE |
Yenişehir Masası başvurusu(belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
1-15 GÜN |
|
2 |
İSTEK VE TALEPLER |
Yenişehir Masası başvurusu(belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
1-24 SAAT |
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin
belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da
ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri : |
İkinci Müracaat Yeri : |
|||
İsim : |
Ayla ATEŞ |
İsim : M.Zeki ECER |
||
Unvan : |
Muhtarlık İşleri Müdürlüğü |
Unvan : :Başkan Yardımcısı |
||
Adres : |
Hürriyet Mah. 1702 Sk. No:41 Yenişehir/MERSİN |
Adres : Hürriyet Mah. 1702 sk. No:41 Yenişehir/ MERSİN |
||
Telefon : |
0(324) 327 99 77 |
Telefon : 0(324) 327 33 00 |
||
Faks : |
0(324) 326 39 77 |
Faks :0(324) 327 70 32 |
||
e-posta : |
bilgi@yenisehir.bel.tr |
e-posta : bilgi@yenisehir.bel.tr |
ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ) |
1 |
Belediye Başkanının günlük çalışma programının yürütülmesi |
İletişim numarası isim soy isim |
1 Gün |
2 |
Başkan adına randevuların ayarlanması ve uygulanması |
İletişim numarası isim soy isim |
1-10 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine başvurunuz.
MÜRACAAT YERİ
İsim :Oğuzhan KARAYİĞİT
Unvan :Özel Kalem Müdürü
Adres :Yenişehir Belediyesi Ana Hizmet Binası
Telefon :(0324) 327 33 00
Faks :(0324) 327 63 77
E-posta :ozelkalem@yenisehir.bel.tr
SIRA |
|
|
|
1 |
İnşaat Ruhsat Adres Tespiti-Numaratajı |
1-Hazır matbu dilekçenin doldurulması, 2-İmar durum belgesi 5-Harç Makbuzu |
|
2 |
Konut Ve İşyerlerin Aboneliklerin Yapılabilmesi İçin Gerekli Evraklar |
1-Hazır matbu dilekçenin doldurulması, 4-Şirket ise, şirket kaşesi ve vergi numarası 5-Harç Makbuzu |
|
3 |
Tapu Müdürlüğüne Verilmek Üzere Aile Konut Şerhi İçin Numarataj Belgesi |
1-Hazır matbu dilekçenin doldurulması, 4-Harç Makbuzu
|
|
4 |
Apartman/Site İsim Değişikliği |
1-Kat Maliklerinin %80’ninin imzaladığı Dilekçe 2-Yönetim Kurulu Kararı |
AYNI GÜN |
5 |
Kat İrtifakı Onayı |
1.Yapı ruhsatı örneği 2.Kat İrtifak projesi |
AYNI GÜN |
6 |
Plan Tadilatı Teklifi |
1. Dilekçe (Parsel maliklerinin ve varsa intifa hakkı sahiplerinin tamamı veya vekili, tüzel kişi ise yetkili temsilcisi) 9. Planlama bölgesine ait güncel fotoğraflar 10.Büro/Oda Tescil Belgesi |
30 GÜN |
7 |
İmar Planı Örneği Talebi |
1-Dilekçe 2-Makbuz |
15 GÜN |
8 |
Şikâyet ve Bilgi Talebi Dilekçeleri |
1.Dilekçe |
15 GÜN |
9 |
İnternet Üzerinden E-Posta İle Yapılan Şikayet ve Bilgi Talepleri |
1.Başvuru |
15 GÜN |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: İmar ve Şehircilik Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri:
İsim :Hülya TEPE GÜNER İsim : Berna Ayfer DİNÇ
Unvan : Plan ve Proje Müdürü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Yenişehir Belediyesi Adres : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) (Ana Hizmet Binası)
Tel. : 0324 327 33 00-2190 Tel. : 0324 327 33 00
Faks : 0324 327 63 77 Faks : 0324 327 63 77
e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Vatandaşı Belediye Hizmetleri Hakkında Bilgilendirme |
1.Kimlik Bilgisi 2. Adres Bilgisi |
Aynı Gün |
2 |
Öğrencilere Kırtasiye Yardımı |
1.Yenşehir Halk Masası Başvurusu 2. Öğrenci Belgesi (Okuldan) 3. Hanede Yaşayan 18 Yaş Üstü Herkesin Güncel sgk Dökümü, |
15 iş günü içerisinde |
3 |
Eğitim Desteği (Üniversiteyi yeni kazanan öğrencilere verilen nakdi destek) |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. ÖSYM Kazandı Belgesi 3. Öğrenci Kayıt Belgesi (Okuldan) 4. Ailenin Belediyemiz Sınırları İçinde Yaşadığını Gösteren, Vukuatlı Nüfus Kayıt Belgesi. 5. Banka Hesap Bilgileri (IBAN) |
Meclis Kararına Göre |
4 |
AŞEVİ - Gıda Yardımı |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu |
5 iş gün içerisinde |
5 |
Gıda Kolisi Yardımı |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Hanede Yaşayan 18 Yaş Üstü Herkesin Güncel sgk Dökümü, 3. Tapu Kaydı Olanlar İçin Rayiç Bedeli |
10 iş gün içerisinde |
6 |
Engellilere ve Yaşlılara Yapılan Ayni ve Nakdi Yardımlar |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi 3. Engelli Raporunun Fotokopisi ( %40 ve üzeri) 4. Kirada Oturanlar İçin Kira Kontratı 5. Süreğen Hastalığı Olup Çalışamayanlar (heyet raporu) 6. Hanede Yaşayan 18 Yaş Üstü Herkesin Güncel sgk Dökümü, 7. İhtiyaca İlişkin Doktor Görüşü |
1 ay içerisinde |
7 |
Amatör Spor Kulüplerine Malzeme Yardımı ve Nakdi Yardım |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Mersin Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu ve ya Dernekler Müdürlüğünden Belge, 3. Öğrencilere Yardımda; Mersin Milli Eğitim Müdürlüğünce verilmiş Öğrenci Belgesi |
10 iş günü içerisinde |
8 |
Halk Kart Yardımı
|
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Öğrenci Varsa Öğrenci Belgesi 3. Kirada Oturanlar İçin Kira Kontratı 4. 6284 Kadını Koruma Kararı (var ise) 5. Cezaevinde Olanlar İçin Müddetname 6. Engelli Raporu (var ise) 7. Tapu Kaydı Olanlar İçin İlçe Belediyeye Ait Rayiç Bedeli 8. Eşinden Ayrı Olanlar İçin Boşanma İlamı ve Çocuklara Ait Velayet Kararı 9. Hanede Yaşayan 18 Yaş Üstü Herkesin Güncel sgk Dökümü, |
1 ay içerisinde |
9
|
Taziyelerde Kullanılmak Üzere Plastik Masa, Sandalye, Çadır Hizmeti |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu
|
Aynı Gün |
10
|
Sokak Hayvanları İçin Mama Dağıtımı. |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu
|
3 iş günü içerisinde |
11
|
İhtiyaç Sahibi, Bakıma Muhtaç vatandaşlarımıza Yapılan Tek Seferlik Kira, Fatura vb. Yardımlar. |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Öğrenci Varsa Öğrenci Belgesi 3. Kirada Oturanlar İçin Kira Kontratı 4. 6284 Kadını Koruma Kararı (var ise) 5. Cezaevinde olanlar için Müddetname 6. Engelli Raporu (var ise) 7. Tapu Kaydı Olanlar İçin İlçe Belediyeye Ait Rayiç Bedeli 8. Eşinden Ayrı Olanlar İçin Boşanma İlamı ve Çocuklara Ait Velayet Kararı 9. Hanede Yaşayan 18 Yaş Üstü Herkesin Güncel sgk Dökümü, |
1 ay içerisinde |
12
|
Kadın Üretici Pazarı Başvuruları |
1. Başvuru Formu 2. Hijyen Belgesi 3. Gıda Bölümü İçin ÇKS belgesi 4. Kimlik Fotokopisi 5. İkametgah İlmuhaberi |
Aynı Gün |
13
|
Aile Danışmanlığı ve Psikolojik Destek |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu |
7 iş günü içerisinde |
14
|
İhtiyaç Sahibi Ailelerin Yeni Doğan Bebeklerine Yapılan Bez ve Mama Yardımı |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Kirada Oturanlar İçin Kira Kontratı 3. Hanede Yaşayan 18 Yaş Üstü Herkesin Güncel sgk Dökümü, |
15 iş günü içerisinde |
15 |
İhtiyaç Sahibi Ailelere Yapılan Giysi ve Ev Eşyası Yardımı |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Kirada Oturanlar İçin Kira Kontratı 3. Hanede Yaşayan 18 Yaş Üstü Herkesin Güncel sgk Dökümü, |
1 ay içerisinde |
16 |
Doğal Afet, Yangın vb durumlarda Evi Hasar Gören İhtiyaç Sahibi Vatandaşlara Yapılan Yardımlar |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Kirada Oturanlar İçin Kira Kontratı 3. Hanede Yaşayan 18 Yaş Üstü Herkesin Güncel sgk Dökümü, 4. Ev Sahibi Olanlar İçin Tapu Belgesi |
1 ay içerisinde |
17 |
Maddi Yetersizlikten Dolayı Yolda Kalan Vatandaşlara Yol Ücreti ve Harçlık Yardımı |
1. Yenişehir Halk Masası Başvurusu 2. Yolda Kalma Nedenini Gösterir Resmi Belge ( Terhis Belgesi vb) |
Aynı gün |
Not: Müdürlüğümüz teşkilat şeması hazırlık aşamasında olup, büro değişiklikleri yapıldığı takdirde hizmetin tamamlanma süreleri olumlu yönde değişiklik gösterecektir.
ilk Müracat Yeri : İkinci Müracaat Yeri :
İsim : Ümit Civan İsim : Murat SAKUÇOĞLU
Unvan :Sosyal Destek Hiz. Müdür V. Unvan : Belediye Başkan Yardımcısı
Adres : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) Adres : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası)
Tel. : (0324) 327 33 00 Tel. : (0324) 327 33 00
Faks : (0324) 327 63 77 Faks : (0324) 327 63 77
e-posta : bilgi@yenisehir.bel.tr e-posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
SIRA NO |
Hizmetin Adı |
Başvuruda İstenilen Belgeler
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
İhale İşlemleri |
1. Adres Beyanı 2. Ticaret ve/veya Sanayi Odası belgesi 3. Ticaret ve/veya sanayi odasına veya ilgili meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge 4. Tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge 5. Noter tasdikli imza beyannamesi 6. Ticaret sicil gazetesi 7. Noter tasdikli imza sirküleri 8. 10.Madde taahhütnamesi 9. Teklif mektubu 10.Geçici teminat mektubu 11.Teknik personel taahhütnamesi 12.Yapı araçları taahhütnamesi 13.İş deneyim belgeleri 14.İhale dokümanının satın alındığına dair belge |
Mevzuata göre 1-4 Ay |
2 |
Geçici kabul ve kesin kabul yapılması işlemi |
1. Başvuru dilekçesi |
15 GÜN |
3 |
Kesin teminat iadesi işlemi
|
1. Başvuru dilekçesi 2. Teminat makbuzu veya kesin teminat mektubu 3. SGK’ dan yapılan işe ilişkin ilişiksiz belgesi 4. Kesin kabul tutanağı |
1-2 GÜN |
44 |
İş deneyim belgesi talebi
|
1. Başvuru dilekçesi |
1-2 Gün |
5 |
Alt Yapı Ruhsat Başvuruları
|
TÜZEL KİŞİ 1. Ruhsat Fotokopisi 2-İmza Sirküsü 3.Şirket Kaşesi 4.Vergi Levhası 5.Vekaletname 6.Ticaret Sicil Gazetesi 7.Başvuru Sahibinin İkameti ÖZEL KİŞİ 1.Yapı Ruhsatı 2.Kimlik Fotokopisi 3.Elektrik kazısı ise Yol Güzergahı (Tedaştan alınan) İMAR BARIŞINDAN YARARLANAN VATANDAŞLAR İÇİN 1.Yapı Kayıt Belgesi 2.Yapı Ruhsatı 3.Elektrik veya Su Faturası 4.İlçe Belediyesinden numarataj
|
7-10 GÜN |
6 |
Kırmızı Kot İşlemleri
|
1. Başvuru dilekçesi 2. Tapu 3.İmar Durumu |
7-10 GÜN |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri : İkinci Müracaat Yeri:
İsim :Emre Gökhan YILDIRIM İsim : Mehmet Zeki ECER
Unvan : Fen İşleri Müdürlüğü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No:41 Adres : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No:41
Tel. : (0324) 327 99 77 Tel. : (0324) 327 99 77
Faks : (0324) 327 70 32 Faks : (0324) 327 70 32
e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Kesin Teminat İade İşlemleri |
Tahsilat Makbuzu |
7 Gün |
2 |
Şikayet Dilekçeleri |
Başvuru Dilekçesi – İlgilinin İletişim Bilgileri |
5 Gün |
3 |
İnternet Üzerinden e-posta ile Yapılan Şikayetler |
T.C Kimlik No - Tapu Belgesi |
5 Gün |
4 |
Emlak Beyan Kabulü ve Tahsili |
T.C Kimlik No – Vergi No – Tapu Kira Kontratı |
30 Dk. |
5 |
ÇTV Beyan Kabulü ve Tahsili |
T.C Kimlik No – Vergi No – Tapu Kira Kontratı |
30 Dk. |
6 |
İlan Reklam Beyan Kabulü ve Tahsili |
Tabela Ölçüsü – Vergi No – Tapu – Kira Kontratı |
30 Dk. |
7 |
Diğer Belediye Gelirlerine Ait Tahsilatlar |
Otopark Bedeli – ÇTV Tahakkuk |
30 Dk. |
İsim :Başak Burcu ALGAN İsim :Murat SAKUÇOĞLU
Unvan :Mali Hizmetler Müdür V. Unvan :Başkan Yardımcısı
Adres :Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) Adres :Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası)
Tel. : (0324) 327 33 00 Tel. : (0324) 327 33 00
Faks : (0324) 327 63 77 Faks : (0324) 327 63 77
e-Posta : malihizmetler@yenisehir.bel.tr e-Posta : malihizmetler@yenisehir.bel.tr
SIRA
NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Tapu Kadastro Müdürlüğünün sorduğu müstakil parseller için hisseli satış yazısı. |
1. Tapu ve Kadastro Müdürlüğünden gelen yazı. |
2 Gün |
2 |
İfraz
|
1. Harita Mühendisi tarafından hazırlanan ifraz dosyası |
15 Gün |
3 |
Tevhit |
1. Harita Mühendisi tarafından hazırlanan tevhit dosyası |
15 Gün |
4 |
Cins Değişikliği
|
1. Serbest Harita Mühendisleri ve LİHKAB tarafından hazırlanan cins değişikliği dosyası |
5 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: | |||
İsim | : Sefa YURTSEVEN | İsim | : Berna Ayfer DİNÇ |
Unvan | : Emlak ve İstimlak Müdürü | Unvan | : Başkan Yardımcısı |
Adres | : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) | Adres | : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) |
Telefon | :0324 327 33 00 | Telefon | :0324 327 33 00 |
Faks | :0324 327 63 77 | Faks | :0324 327 63 77 |
e-posta | : bilgi@yenisehir.bel.tr | e-posta | : bilgi@yenisehir.bel.tr |
Sıra No |
Hizmetin Adı |
Başvuruda İstenen Belgeler |
Hizmetin Tamamlanma Süresi (en geç) |
1 |
Türk Çiftlerin Nikâhlarının Kıyılması |
-Evlenme Ehliyet Belgesi -Nüfus cüzdanlarının aslı ve fotokopisi -4’er adet vesikalık fotoğraf -Aile hekiminden alınmış resimli, onaylı sağlık raporu -65 yaş ve üzeri heyet raporu |
15 dakika |
2 |
Yabancı Uyruklu Kişilerin Nikâhlarının Kıyılması |
-Doğum Belgesi (Apostilli veya Çok dilli) -Bekârlık Belgesi (Apostilli veya Çok dilli) -Pasaport Tercümesi (Noter Onaylı) -4’er adet vesikalık fotoğraf -Aile hekiminden alınmış resimli, onaylı sağlık raporu -65 yaş ve üzeri heyet raporu
|
20 dakika |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: | |||
İsim | : Minel KESKİN | İsim | |
Unvan | : Evlendirme Memuru | Unvan | : Başkan Yardımcısı |
Adres | : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) | Adres | |
Telefon | : 0324 327 33 00/1115-1116-118 | ||
Faks | :0324 327 63 77 | Faks | |
e-posta | : bilgi@yenisehir.bel.tr | e-posta | : bilgi@yenisehir.bel.tr |
İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ ) |
|||||||||||||||||||||
1 |
Yapı Kullanma İzin Belgesi |
1.Dilekçe 2.Yapı Denetim Teknik Raporu veya Fenni Mesullük Taahhütnamesi 3. İş Bitirme Tutanağının Hazırlanması 4. SGK İlişiksizlik Belgesi 3.Enerji Kimlik Belgesi 4.Binanın Cephe Fotoğrafları |
30 gün |
|||||||||||||||||||||
2 |
İş Deneyim Belgesi |
1. Dilekçe |
30 gün |
|||||||||||||||||||||
3 |
Asansör Tescil Belgesi |
1. AT Uygunluk Beyanı, İmza Sirküsü Sureti ve Asansör Teknik Özellikleri (Islak İmzalı) 2. Yapı Ruhsatı Fotokopisi 3. Bakım Sözleşmesi (Islak İmzalı) 4.TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi 5. CE Belgeleri 6. Sanayi Sicil Belgesi 7.SMM Belgeleri 8.Uygulama Projesi ve Hesapları 9. Garanti Belgesi ve Fatura 10. Firma Yeterliliği ve İmza Sirküsü 11. Periyodik kontrol raporu |
30 gün |
|||||||||||||||||||||
4 |
Avan Proje Başvuruları
|
1.Başvuru dilekçesi,
|
15 Gün
|
|||||||||||||||||||||
5 |
Tadilat Ruhsatı Başvuruları
|
|
7-15 Gün
|
|||||||||||||||||||||
6 |
Kat İrtifakı Onayı
|
|
1-5 Gün
|
|||||||||||||||||||||
7 |
Yapı Ruhsatı Başvurusu
|
|
15 Gün
|
|||||||||||||||||||||
8 |
İmar Durumu Verilmesi |
1. Başvuru dilekçesi, 2. Tapu fotokopisi, 3.Kimlik fotokopisi, 4.Bina işli aplikasyon krokisi, 5. Plankote, 6. Mevcut binalar için Türkiye Bina Deprem Yönetmeliği (T.B.D.Y.) 2018 göre Performans Değerlendirilmesi (Analizi) yapılması gerekmektedir. 7.İmar durumu harcı yatırdı makbuzu.
|
30 gün |
|||||||||||||||||||||
9 |
Şikâyet Dilekçeleri |
1.Dilekçe |
10 Gün |
|||||||||||||||||||||
10 |
İşyeri Teslim Tutanakları |
1.Dilekçe 2.Yer teslim Tutanağı 3.YİBF 4.Denetçi İmza Sirküleri 5.Sözleşme 6.Hizmet Bedeli Dekontu 7.Ruhsat 8.Arsa Tapusu Güncel 9.İmar Durumu, Yerel Koordinatlı Vaziyet Planı, Lihkabcı Aplikasyon Krokisi 10.Arsanın Kotlu Krokisi 11.Haritacı Sözleşmesi ve Damga Vergisi 12.Projede Alınmış Bahçe Duvarı Detayı 13.Konteynır Resmi 14.Yol Katılım Harç Makbuzu(14.50 Üstü Yollarda) 15.Toprak Hafriyat Ücreti Makbuzu 16.Kırmızı Kot İlgili Belediyeden 17.İnşaat Kirliliği Önleme Tedbirleri a)Mevcut ağaçların korunması, b)Şantiye çevresinin kapatılması, c)Şantiye giriş çıkışlarına çakıl serilmesi, d)Bitkisel toprağın uygun depolanması, e)Yağmur suyu rögarlarının korunması, f)Kamyon lastiklerinin yıkanması, g)İnşaat alanında sulama yapılması. |
2 Gün |
|||||||||||||||||||||
11 |
Yapı Denetim Şirketlerinin Hakkettiği Hakkedişler |
Hizmet bedeli taksitlerinin ödenmesi aşamasında idaremizce istenen evraklar aşağıda açıklanmıştır. 1 Nolu %10' luk hakediş: Ruhsat alınması aşamasında ödenecek olan proje inceleme bedeli ekinde istenecek evraklar;
2 Nolu %20' lik hakediş: Kazı ve temel üst kotuna kadar olan kısmın inceleme bedeli ekinde istenecek evraklar;
3 Nolu %60' lık hakediş: Taşıyıcı sistem bölümünün inceleme bedeli ekinde istenecek evraklar;
12.Malzeme kontrol formu (kullanılan malzeme standartlara uygun değilse şantiyede yapı malzemeleri denetimi tutanağı).
4 Nolu %80' lik hakediş: Çatı örtüsü, dolgu duvarları, kapı ve pencere kasaları, tesisat alt yapısı dahil yapının sıvaya kadar hazır duruma getirilmiş bölümünün inceleme bedeli ekinde istenecek evraklar;
11.Malzeme kontrol formu (kullanılan malzeme standartlara uygun değilse şantiyede yapı malzemeleri denetimi tutanağı).
5 Nolu %95' lik hakediş: Mekanik ve elektrik tesisatı ile kalan yapı bölümünün inceleme bedeli ekinde istenecek evraklar;
11.Malzeme kontrol formu (kullanılan malzeme standartlara uygun değilse şantiyede yapı malzemeleri denetimi tutanağı).
6 Nolu %100' lük hakedişi: İş bitirme hakedişi;
10.Alınmış ise Yapı Kullanma İzni Belgesi,
İş bitirme tutanağının İdare tarafından onaylanması için ekinde istenecek evraklar;
8.4 cepheden renkli resim.
NOT: - Hakediş dosyalarının ön sayfasında fihrist yapılacak ve her sayfa numaralandırılacak, - Beton döküm tarihleri kalıp sökme süresinden (min. 15 gün) önce yapılması durumunda kesinlikle çift kalıp şeklinde olacaktır ve resimle belgelendirilecektir, -Hizmet sözleşmesinde belirtilen metrekarelerde değişiklik olması durumunda yeni sözleşme hakediş dosyasına konulacaktır, - Personel değişikliği durumunda 4708 Sayılı Yapı Denetim Yönetmeliği 16. Maddesi 6. fıkrası uyarınca Form 18 belgesi hazırlanarak ekleriyle birlikte İdareye onaylatılacak ve ilgili hakediş dosyasına konulacaktır. |
7 Gün |
|||||||||||||||||||||
12 |
Fesih İşlemleri |
1.Noter Tastikli Fesih Evrakı İle Birlikte Yer Görme 2.Seviye Tespit 3.Yapı Tatil Zaptı ve Bayındırlık Müdürlüğü İçin Dosya Hazırlanıyor |
7 Gün |
|||||||||||||||||||||
13 |
İnternet Üzerinden E-Posta İle Yapılan Şikayetler |
1. Başvuru |
7 Gün |
|||||||||||||||||||||
14 |
Kaçak İnşaat ve Barakaların Tespit Edilip, Fen işlerine Bildirmek Suretiyle Ortak Çalışmalar |
1.Dilekçe 2.Telefon |
30 Gün |
|||||||||||||||||||||
15 |
Su Basman Kontrolü İçin İstenilenler; |
1.İmar durumu Belgesi 2.Son alınmış aplikasyon (Bahçe Duvarı, Komşu Parselde Bulunan Bina) 3.Aplikasyon CD ortamında olacak 4. Tapu Fotokopisi 5.Ruhsat Fotokopisi Bu evraklardan iki takım dosya yapılacak, 6.Mimari projede yerinde olacak. |
7 Gün |
|||||||||||||||||||||
16 |
Asbest Kontrolü |
1.Yıkım Kararı Alınan Yapılar, 2.Yanan ve Yıkılan Yapılar Formu düzenlenen yapılar için Yıkım İşlemi başlamadan Asbest Kontrolünün sağlanması. |
10 Gün |
|||||||||||||||||||||
17 |
Metruk Yapılar |
Mersin İl Emniyet Müdürlüğü tarafından İdaremize bildirilen metruk yapıların yerinde tespiti, tespit edildikten sonra maliklerine 3194 sayılı İmar Kanununun 39. Maddesine göre işlemlerinin yapılması(tebligat, ilan, Belediye Encümenince alınacak karar doğrultusunda yıkım, güvenlik tedbirlerinin alınması). Bu işlemlerin sonucundan da Kaymakamlığa ve Valiliğe; aylık, üç aylık ve altı aylık periyotlar halinde, Mersin İl Emniyet Müdürlüğüne de; her işlemin sonucundan bilgi verilmesi. |
60 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: İmar ve Şehircilik Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri:
İsim : Zübeyde KOÇ İsim : Berna Ayfer DİNÇ
Unvan : İmar ve Şehircilik Müdürü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres :Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) Adres : Yenişehir Belediyesi Tel : 0324 327 33 00 Tel. : 0324 327 33 00
Faks : 0324 327 63 77 Faks : 0324 327 63 77
e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Seyyar esnaf ve kaldırım İşgalinin önlenmesi ile ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
Dilekçe:15 Gün Telefon:24 Saat |
2 |
İnternet üzerinden e-posta ile yapılan ,şikâyet |
Adres ve şikâyet konusunun tam verilmesi |
15 Gün |
3 |
Sağlıksız koşullarda hayvan besiciliğinin önlenmesi ile ilgili şikâyetler |
1-Dilekçe 2-Telefon |
Dilekçe:15 Gün |
4 |
Dilenciliğin önlenmesi ile ilgili şikâyetler |
Şifahen başvuru veya telefon |
24 saat |
5 |
Kaçak İnşaat ve barakaların tespit edilip, Fen işlerine bildirmek suretiyle ortak çalışmalar |
1-Dilekçe 2-Telefon |
15 gün |
6 |
Ruhsatsız faaliyet gösteren unuma açık işyerleri ile ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
24 saat |
7 |
Ruhsatsız faaliyet gösteren sıhhi ve gayri sıhhi işyerleri ile ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
1.Dilekçe(Bilgi Edinme):15 Gün |
8 |
Belediyemiz yetki ve sorumluluğunda bulunan işyerlerinin ruhsatları doğrultusunda çalışmalarıyla ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
1.Dilekçe(Bilgi Edinme):15 Gün |
9 |
Hafriyat atıklarının müsaade edilen yerler dışına dökülmesiyle ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
|
10 |
Semt Pazarlarının düzen ve intizamının sağlanmasıyla ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
1.Dilekçe(Bilgi Edinme):15 Gün |
11 |
Gıda Maddelerinin açıkta satılmasıyla ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
24 saat |
12 |
Fırın ve diğer gıda üretim yerleri ile ekmek ve pide ekmek gramajları ile ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
15 gün 24 saat |
13 |
Gürültü Kirliliği ile ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
1.Dilekçe:15 Gün Gürültü ölçümü hava şartlarına ve diğer hususlara göre değişkenlik gösterebilir. |
14 |
İşyerlerinin kapanış ve açılış saatleriyle ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
15 gün 24 saat |
15 |
Mezbaha ve et kombinası |
1-Dilekçe 2-Telefon |
24 saat |
16 |
Kurban Bayramlarında |
1-Dilekçe 2-Telefon |
24 saat |
17 |
Hurda Kağıt,çöp toplayıcıları ve birikmiş hurdalarla ilgili şikâyet |
1-Dilekçe 2-Telefon |
15 gün 24 saat |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında istenesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Ahmet KURT İsim : Mehmet GÖK
Ünvan :Zabıta Müdürü Unvan :Başkan Yardımcısı
Adres :Barbaros Mah.Özgecan Adres :Limonluk Mh.V.Hüseyin
Tesisleri Zabıta Müdürlüğü Aksoy Cad.No:3
Tel. :327 35 20 Tel. :327 33 00
Fax :327 63 77 Fax. :327 63 77
e-Posta :zabita@yenisehir.bel.tr. e-Posta : _
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Sıhhi Müessese İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı |
|
2005/9207 sayılı İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik madde 12 Sıhhî işyeri açmak isteyen gerçek ve tüzel kişiler, işyerlerini bu Yönetmeliğe uygun olarak tanzim ettikten sonra Örnek 1’de yer alan başvuru ve beyan formuyla yetkili idareye müracaat eder. Başvurunun Yönetmelikte öngörülen kriterlere uygun olduğunun tespiti halinde başkaca bir işleme gerek kalmaksızın işyeri açma ve çalışma ruhsatı düzenlenerek ilgiliye aynı gün içinde verilir. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
2. ve 3. Sınıf Gayrisıhhî Müessese İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı |
|
2005/9207 sayılı İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik madde 23 Başvurunun öngörülen kriterlere uygun olarak doldurulduğunun tespiti halinde, başkaca bir işleme gerek kalmaksızın işyeri açma ve Çalışma ruhsatı beş gün içinde düzenlenerek ilgiliye verilir. İlgili, bu belgeye dayanarak işyeri açabilir. Madde 26 Bir gayrisıhhî müessesenin, öncelikle kendi türündeki işyerlerine mahsus sanayi bölgesinde kurulması esastır. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Umuma Açık İstirahat ve Eğlence Yerleri İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı |
|
2005/9207 sayılı İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik madde 32 Umuma açık istirahat ve eğlence yeri açılması hususundaki başvurular yetkili idareler tarafından bir ay içinde sonuçlandırılır. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Mesul Müdür Belgesi |
|
2005/9207 sayılı İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik madde 35 Umuma açık istirahat ve eğlence yerinin sahibinin tüzel kişi olması durumunda, işyerini idare etmek üzere bir mes’ul müdür görevlendirilir. Gerçek kişiler de işyerine mes’ul müdür görevlendirebilir. Görevlendirilen mes’ul Müdür yetkili idareye bildirilir. (Ek fıkra: 12/3/2012-2012/2958 K.) Umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinde, ruhsat başvurusu sırasında mes’ul müdürün adı, soyadı, Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası ve mes’ul müdür sözleşme tarihinin beyanı yeterlidir. Yetkili idareler tarafından yapılacak denetimlerde mes’ul müdür sözleşmesinin işyerinde bulunmaması veya bu sözleşmeyle ilgili hatalı beyanda bulunulduğunun tespit edilmesi hâlinde onbeş gün içinde bu eksikliğin giderilmesi istenir. Bu süre sonunda eksikliklerin giderilmemesi hâlinde bu işyerleri hakkında işyeri ruhsatının iptaline ilişkin hükümler uygulanır. Ruhsat başvurusunda mes’ul müdür sözleşmesiyle ilgili gerçeğe aykırı beyanda bulundukları tespit edilen işyeri sahipleri hakkında suç duyurusunda bulunulur. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Canlı Müzik İzni Belgesi |
Dilekçe (zabıta müdürlüğüne) Akustik rapor |
2005/9207 sayılı İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik madde 38 Lokantalara, içkili yerlere ve meskûn mahal dışında bulunan çay bahçelerine, halkın huzur ve sükûnu ile kamu istirahatı açısından sakınca bulunmaması kaydıyla yapılacak ölçüm ve kontrolü müteakip, yetkili idarelerin en üst amiri veya görevlendireceği kişinin kararıyla canlı müzik izni verilir. Canlı müzik izni ruhsata işlenmez. Ancak görevliler sorduğu zaman gösterilebilecek şekilde işyerinde bulundurulur. Canlı müzik izni verilen yerlerde, belirlenen saatler dışında ve ilgili mevzuatta belirtilen ses seviyelerinin üstünde halkın huzur ve sükûnunu bozacak şekilde yayın yapılması durumunda izin iptal edilir. Bu hususlar, canlı müzik izni verilirken işletme sorumlusuna tebliğ edilir. İşletme sorumluları, canlı olarak veya elektronik cihazlarla yapılan müzik yayınının tespit edilen saatleri aşmamasını ve gerekli ikaz levhalarının asılmasını sağlar. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Sabahçı Ruhsatı (24 saat çalışma izni) |
Dilekçe Emniyet görüşü Encümen kararı
|
2005/9207 sayılı İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik madde 33 Umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinin açılış ve kapanış saatleri belediye sınırları içinde belediye encümeni, bu yerler dışında il encümeni tarafından tespit edilir. İskele, istasyon, hava meydanı, terminal, garaj, benzin istasyonu ve benzeri yerler ile kara, deniz ve hava ulaşım merkezleri ile fuar, panayır, sergi ve pazar kurulması gibi zorunluluk arz eden yer ve zamanlarda, sabahçı kahvesi ve benzeri diğer tesislere, bağlı olduğu kolluk kuvvetinin görüşü alınmak suretiyle yetkili idare tarafından geçici veya sürekli izin verilebilir. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Mesafe Krokisi Ölçüm ve Hazırlama (Perakende ve Açık Alkol Satışı Yapılan Yerler , Nargile Sunumu Yapacak yerler ve Umuma açık istirahat ve eğlence yerleri için) |
1. Dilekçe Dolacak |
Harç Yatırması halinde 1 ay İçerisinde |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Nargile Sunumu Uygunluk Belgesi |
1. Dilekçe Dolacak |
Harç Yatırması halinde 1 ay İçerisinde |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İLK MÜRACAAT YERİ : İkinci Müracaat Yeri:
İsim : Mustafa ÇIRAK İsim : Hüseyin DOĞAN
Unvan : Ruhsat ve Denetim Müd. Unvan : Belediye Başk. Yard.
Adres : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) Adres : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası)
Tel :(0324) 327 33 00 Tel : (0324) 327 33 00
Faks :(0324) 327 63 77 Faks : (0324) 327 63 77
e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA RÜRESİ (EN GEÇ )
|
1 |
Konteynır değişimi, yıkama ve temininin sağlanması |
Yenişehir Masası başvurusu (belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
1-24 SAAT |
2 |
Koku, süpürge, hayvan ölüsü şikâyetlerinin giderilmesi |
Yenişehir Masası başvurusu (belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
1-24 SAAT |
3 |
Ev - iş yeri su baskını tahliyesi |
Yenişehir Masası başvurusu (belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
1-24 SAAT
|
4 |
Sokak ve kaldırım üstü yıkama |
Yenişehir Masası başvurusu (belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
1-24 SAAT |
5 |
Dal –Moloz ve budama atıklarının toplanması |
Yenişehir Masası başvurusu (belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
Her mahalleye haftanın 1 günü girilmektedir. |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: İkinci Müracaat Yeri:
İsim : Metin TOGAY İsim :Zeki ECER
Unvan : Temizlik İşleri Müdürü Unvan :Başkan Yardımcısı
Adres : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No.41 Adres : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No.41
Tel. : 0324 327 99 77 Tel. : 0324 327 33 00
Faks : 0324 326 39 77 Faks : 0324 327 70 32
e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Konser, Tiyatro, Sergi, Toplantı, Seminer vb. Etkinlikler için |
1. 0rganizasyon tarihi ve saati belirlenir.
|
Belgelerin Tamamlanması ile Hizmet Gerçekleşir
|
2
|
Bilgi Verme
|
1. Dilekçe,
|
4982 Sayılı Kanuna Bağlı Olarak 15 İş Günü İçerisinde
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: | İkinci Müracaat Yeri: | ||
İsim | :Deniz ÖZEN | İsim | : Murat SAKUÇOĞLU |
Unvan | :Kültür İşleri Müdürü | Unvan | : Başkan Yardımcısı |
Adres | :Yenişehir Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi | Adres | : Yenişehir Belediyesi (Ana Hizmet Binası) |
Telefon | :0324 290 53 10 | Telefon | :0324 327 33 00 |
Faks | - | Faks | :0324 327 63 77 |
e-posta | : akm@yenisehir.bel.tr | e-posta | : bilgi@yenisehir.bel.tr |
Sıra No |
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenilen Belgeler |
Hizmetin Tamamlama Süresi (En Geç) |
1 |
Özel Mülkiyetlerde Ağaç Budama Hizmetleri Taleplerinin Yerine Getirilmesi |
1-Yenişehir Belediye Başkanlığı’nın bulunduğu hizmet binamızın giriş kısmındaki Evrak Kayıt veya Yenişehir Masası bölümüne dilekçe ile başvurularak kayıt işlemi yapılır, veyahut Yenişehir Masası irtibat numarası 444 33 54 nolu çağrı merkezi ile www.yenisehir.bel.tr web sitesinin Yenişehir Masası linki içeriğinde bulunan whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulacaktır. 2- Ekiplerce keşif sonrası ücret tarifesi çerçevesinde bildirimin tahakkuk işlemi ve başvuru sahibince Yenişehir Belediyesi Mali Hizmetler Müd. Veznesine ücretin yatırılması sonrası tahsilat makbuzu sorgulanması aşamasına geçilerek uygulama işlemine geçilir. |
1-15 iş günü |
2 |
Sorumluluk Alanlarımız Dahilinde Park, Yeşil Alan Yapımı ve Kentsel Mobilya Donatı Elemanları, Oyun Grupları, Spor Aletleri vb. Alımı, Uygulama Talepleri |
1-Yenişehir Belediye Başkanlığı’nın bulunduğu hizmet binamızın giriş kısmındaki Evrak Kayıt veya Yenişehir Masası bölümüne dilekçe ile başvurularak kayıt işlemi yapılır, veyahut Yenişehir Masası irtibat numarası 444 33 54 nolu çağrı merkezi ile www.yenisehir.bel.tr web sitesinin Yenişehir Masası linki içeriğinde bulunan whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulacaktır.
|
30-90 iş günü (programa alındıysa) |
3 |
Sorumluluk Alanlarımız Dahilinde Parklar, Yeşil Alanlar, Yol ve Kaldırımlar gibi Yerlerdeki Ağaçların Budanması, Çimlerin Biçilmesi, Gübrelenmesi ve İlaçlanması ile Park Havuzlarının, Kentsel Mobilyaların Donatılarının Bakım-Onarım Talepleri |
1-Yenişehir Belediye Başkanlığı’nın bulunduğu hizmet binamızın giriş kısmındaki Evrak Kayıt veya Yenişehir Masası bölümüne dilekçe ile başvurularak kayıt işlemi yapılır, veyahut Yenişehir Masası irtibat numarası 444 33 54 nolu çağrı merkezi ile www.yenisehir.bel.tr web sitesinin Yenişehir Masası linki içeriğinde bulunan whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulacaktır.
|
1-15 iş günü |
4 |
İş Bitirme Belgesi Verilmesi |
1-Yenişehir Belediye Başkanlığı’nın bulunduğu hizmet binamızın giriş kısmındaki Evrak Kayıt veya Yenişehir Masası bölümüne dilekçe ile başvurularak kayıt işlemi yapılır, veyahut Yenişehir Masası irtibat numarası 444 33 54 nolu çağrı merkezi ile www.yenisehir.bel.tr web sitesinin Yenişehir Masası linki içeriğinde bulunan whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulacaktır.
|
5 İş günü |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: İkinci Müracaat Yeri:
İsim :H.Deniz YOZGAT ŞEHİTOĞLU İsim : Hüseyin DOĞAN
Unvanı : Park Bahçeler Müdürü Unvanı : Yenişehir Belediyesi Başkan Yardımcısı
Adres : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No.41 Adres : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No.41
Ek Hizmet Binası Ek Hizmet Binası
Tel : 0 324 3279977 Tel : 0 324 3273300
Fax : 0 324 3277032 Fax : 0 324 3276377
e-Posta :bilgi@yenisehir.bel.tr e-Posta : bilgi@yenisehir.bel.tr
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
İş Başvurusu |
Adres Bilgilerinin Açık Şekilde Belirtildiği Dilekçe, CV |
10 Gün |
2 |
Staj |
Zorunlu Staj Belgesi, Dilekçe |
2 Gün |
3 |
Nakil |
Hizmet Cetveli, Dilekçe |
20 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: | İkinci Müracaat Yeri: | ||
İsim | : Birol YILDIZ | İsim | : Mehmet Zeki ECER |
Unvan | : İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü | Unvan | : Başkan Yardımcısı |
Adres | : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No.41 | Adres | : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No.41 |
Telefon | : (0324) 327 99 77 | Telefon | : (0324) 327 99 77 |
Faks | : (0324) 327 70 32 | Faks | : (0324) 327 70 32 |
e-posta | : personel@yenisehir.bel.tr | e-posta | : bilgi@yenisehir.bel.tr |
SIRA
NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ ) |
1 |
Taziyelerde kullanılmak üzere plastik masa ve sandalye hizmeti. |
Yenişehir masası başvurusu (belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
Aynı Gün |
2 |
Okul etkinlikleri ve cenazelere araç tahsisi hizmeti. |
Yenişehir masası başvurusu (belediye başvuru masası, 444 33 54 nolu çağrı merkezi, whatsapp hattı, sosyal medya, web başvurusu ile başvurulabilir.) |
1-3 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen süre tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: | İkinci Müracaat Yeri: | ||
İsim | : Serpil REYHANDALI | İsim | : Cafer KARABULUT |
Unvan | : Destek Hizmetler Müdürü | Unvan | : Başkan Yardımcısı |
Adres | : Hürriyet Mah. 1702 Sk. No.41 | Adres | : Yenişehir Belediyesi Ana Hizmet Binası |
Tel. | : (0324) 327 99 77 | Tel. | : (0324) 327 33 00 |
Faks | : (0324) 327 70 32 | Faks | : (0324) 327 63 77 |
e-posta | : bilgi@yenisehir.bel.tr | e-posta | : bilgi@yenisehir.bel.tr |