YENİŞEHİR BELEDİYESİ KVKK
YENİŞEHİR BELEDİYESİ
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA
AYDINLATMA METNİ
VERİ SORUMLUSU HAKKINDA
Bu aydınlatma metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun 10. maddesi ile Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla YENİŞEHİR BELEDİYESİ tarafından hazırlanmıştır.
Söz konusu kanun gereğince hangi kişisel verilerin ve bunların hangi amaçla işleneceği, işlenen kişisel verilerin kimlere ve hangi amaçla aktarılabileceği, kişisel veri toplamanın yöntemi ve hukuki sebebi, kişisel verilerle ilgili kanunun 11’inci maddesinde sayılan ilgili kişi hakları ve kişisel verileri işleme konusunda istisnaların neler olduğu hususlarında bilgilendirme ve aydınlatma yükümlülüğünün yerine getirilmesi amaçlanmıştır.
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI
Belediyemiz, kişisel verileri ve özel nitelikli kişisel verileri işleme faaliyetlerini Kanunun 5inci ve 6ncı maddelerinde ortaya konulan veri işleme şartlarına uygun olarak yürütmektedir.
Kişisel verileriniz, belediyecilik hizmetlerinin yürütülmesi kapsamında aşağıda yer alan amaçlarla sınırlı olmak üzere işlenmektedir;
- Adres tespiti ile ilgili işlemlerin yürütülmesi
- Asansör ruhsat süreçlerinin yönetilmesi
- Başvuru Sahibi Kayıtlarının Oluşturulması Ve Takibi
- Başvuru, Talep / Şikayetlerin Takibi
- Başvuru, Talep Takibi, Ziyaretçi Kayıtlarının Oluşturulması Ve Takibi
- Belediye hizmetlerinin yerine getirilmesi, hizmet kalitesinin arttırılması
- Belediye mülklerinin ecrimisil işlemlerinin yürütülmesi
- Belediyeye Olan Borçların Tahsili
- Belediyeye Olan Borçların Tahsili, Cezanın Onanması
- Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi
- Borcu Yoktur Yazısı Sürecinin Yürütülmesi
- Bos İsyeri Beyan İşlemlerini Yürütülmesi
- Çalışan Adayı / Stajyer / Öğrenci Seçme Ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi
- Çalışan Adaylarının Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi
- Çalışanlar İçin İş Akdi Ve Mevzuattan Kaynaklı Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi
- Çalışanlar İçin Yan Haklar Ve Menfaatleri Süreçlerinin Yürütülmesi
- Çalışanların Maaş İşlemleri Süreçlerinin Yürütülmesi
- Çevre denetim faaliyetlerinin yürütülmesi
- Çevre faaliyetlerinin yürütülmesi
- Danışmanlık ve rehberlik süreçlerinin yürütülmesi
- Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- Disiplin Soruşturmasını Yürütmek
- Eğitim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- Emzirme Danışmanlığı hizmetinin takibi ve yürütülmesi
- Evlendirme işlemlerinin yürütülmesi
- Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi
- Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, Kırmızı Kot verilmesi sürecinin yürütülmesi
- Finans Ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi
- Fiziksel Mekan Güvenliğinin Temini
- Gizlilik, Kişi Adres Bilgilerine Ulaşmak İçin
- Gizlilik, Müracaatçı Kayıtlarının Oluşturulması Ve Takibi
- Gübre dağıtım sürecinin yürütülmesi
- Hastanın Sağlık Kuruluşuna ve İkamet Adresine Nakil İşlemlerinin Yürütülmesi
- Hizmet kalitesin ölçülmesi ve arttırılması
- Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi
- Hukuki sürecin işletilmesi
- İdari ve hukuki süreçlerinin yürütülmesi
- İhale süreçlerinin yürütülmesi
- İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- İmar süreçlerinin yönetilmesi
- İnceleme, araştırma ve soruşturma teftiş faaliyetlerinin yürütülmesi
- İstatistik, Talep / Şikayetlerin Takibi,
- İstek ve şikayetlerin yönetilmesi
- İstek, öneri ve şikayet süreçlerinin yönetilmesi
- İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi
- İş Sağlığı / Güvenliği Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması ve Değerlendirilmesi
- İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- İşyeri Açma Ve Çalıştırma Ruhsatı Süreçlerinin Yürütülmesi
- İzin İşlemlerinin Yürütülmesi
- Kadınların ekonomik ve sosyal yönden güçlendirilmesi, mesleki eğitim ve istihdam süreçlerinin yönetilmesi
- Kamu Hizmetlerinin Yürütülmesi
- Kamulaştırma faaliyetlerinin yürütülmesi
- Kırmızı Kot verilmesi sürecinin yürütülmesi
- Kiralama faaliyetlerinin yürütülmesi
- Kişi Adres Bilgilerine Ulaşmak İçin,
- Kurs Hizmeti İş ve İşlemlerinin Yürütülmesi
- Kursu kayıt sürecinin yürütülmesi
- Mahkeme Sürecini Takip İşlemi
- Mal / Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi
- Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
- Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi,
- Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi
- Müşteri Havale-EFT işlemlerinin Yürütülmesi
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
- Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
- Numarataj Süreçlerini Yürütülmesi
- Organizasyon ve Etkinlik Yönetimi
- Ödeme İşlemlerinin Yürütülmesi
- Ödeme Yapılabilmesi İçin Verilerin Alınması
- Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi
- Performans Değerlendirme Süreçlerinin Yürütülmesi
- Personel devamlılığının kontrolü
- Plan Bilgisi Yazılarının Hazırlanması
- Plan Değişikliği İşlemlerinin Yapılması
- Proje ile ilgili İsteklerin yönetilmesi
- Psikolojik Danışmanlık İşlemlerinin Yürütülmesi
- Psikolojik destek süreçlerinin sürdürülmesi
- Psikolojik destek süreçlerinin sürdürülmesi ve eğitim faaliyetlerinin yönetilmesi, terapi hizmetlerinin verilmesi
- Puantaj işlemlerinin yürütülmesi
- Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi
- Resmi kurumlara gönderilmek üzere raporlama yapılması
- Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi,
- Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Sosyal Sorumluluk
- Salon Tahsis İş ve İşlemlerinin Yürütülmesi
- Sicil İşlemlerinin Yürütülmesi
- Sivil Savunma Hizmetlerinin verilmesi
- Sivil Savunma konusunda bilgi düzeyinin artırılması
- Sosyal Hizmet Süreçlerinin Yürütülmesi
- Sosyal Sorumluluk ve Sivil Toplum Aktivitelerinin Yürütülmesi
- Spor kursu kesin kayıt sürecinin yürütülmesi
- Stratejik Planlama Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- Şerh Konulması İşlemlerinin Yürütülmesi
- Şikayet Süreçlerinin Yürütülmesi
- Talep / Şikayetlerin Takibi
- Tapu işlemlerinin yürütülmesi
- Tarım Danışmanlığı sürecinin yürütülmesi
- Taşınır Mal ve Kaynakların Güvenliğinin Temini
- Taşınır ve Taşınmaz Mal ve Kaynakların Güvenliği ile Lojistik Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- Tehlikeli yapıların kentsel dönüşüm projesi kapsamında belirlenmesi
- Toplantıda paylaşılan bilgileri proje çalışmalarında kullanmak
- Ücret Politikasının Yürütülmesi
- Vatandaş Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
- Vergi İade İşlemlerinin Yürütülmesi
- Vergi Muafiyeti Süreçlerinin Yürütülmesi
- Vergi Mükellefiyetinin başlatılması
- Vergi Mükellefiyetinin Sürecinin Yürütülmesi
- Yapı Kayıt Belgesi Beyan Süreçleri Yürütülmesi
- Yapı Ruhsat Süreçlerinin Yürütülmesi
- Yapı yıkım işleminin yürütülmesi
- Yapılaşma İzninin değerlendirilmesi işlemi
- Yaşam kalitesinin ölçülmesi ve iyileştirilmesi için veri tabanı oluşturulması
- Yatırım Süreçlerinin Yürütülmesi
- Yetenek / Kariyer Gelişimi Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
- Yönetim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
- Yurt tahsis işlemlerinin yürütülmesi
- Ziyaretçi Kayıtlarının Oluşturulması Ve Takibi faaliyetlerinin yürütülmesi
HANGİ KİŞİSEL VERİLER İŞLENMEKTEDİR?
YENİŞEHİR BELEDİYESİ olarak yukarıda belirttiğimiz veri işleme amaçları ile sınırlı olmak üzere işlediğimiz kişisel verilerin neler olduğunu aşağıdaki tabloda inceleyebilirsiniz.
Tablo-1: Belediyemiz Tarafından İşlenen Kişisel Veri, Veri Kategorileri ve Ait Olduğu Kişi Grubu
Veri Konusu Kişi Grubu |
Veri Kategorisi |
Kişisel Veri |
Özel Nitelikli Kişisel Veri |
Acil Durum Eylem Personeli |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Unvan |
|
Acil Durum Eylem Personeli |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Acil Durum Eylem Personeli |
Kimlik |
Ad Soyad, İmza |
|
Acil Durum Eylem Personeli |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Anket Katılımcısı |
Kimlik |
Yaş, Medeni Durum, Cinsiyet |
|
Anket Katılımcısı |
İletişim |
Telefon No |
|
Anket Katılımcısı |
Mesleki Deneyim |
Meslek, gelir aralığı, sosyal güvence türü, Sosyo-Ekonomik durum |
|
Anket Katılımcısı |
Finans |
Aile gelir durumu |
|
Anket Katılımcısı |
Sağlık |
|
Sağlık bilgileri, Engellilik durumu, Mental bilgiler |
Anket Katılımcısı |
Özlük |
Sosyo-Ekonomik durum, Sosyal hayat bilgileri |
|
Anketör |
Kimlik |
TC Kimlik No |
|
Arabulucu |
Kimlik |
Ad Soyad, İmza, TC Kimlik No, Vekaletname |
|
Arabulucu |
İletişim |
E-Posta, İletişim Adresi, Telefon No |
|
Arsa Sahibi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza, Vekaletname, Kat Karşılığı Sözleşmeler, Güncel Tapu Kaydı, Arsa Rayiç, noter onaylı muvafakatnameler |
|
Arsa Sahibi |
İletişim |
Adres, Telefon No, İkametgah Belgesi |
|
Arsa Sahibi |
Lokasyon |
Ada-Parsel no, pafta no |
|
Avukat |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Vergi Kimlik No, Baba Adı, Fotoğraf, İmza, Baro Sicili, İmza, Vekaletname |
|
Avukat |
İletişim |
Telefon No, Cep Telefon No, İşyeri Adresi, E-Posta, İletişim Adresi, |
|
Avukat |
Finans |
IBAN numarası, Serbest Meslek Makbuzu |
|
Çalışan |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Medeni hali, Anne Adı, Baba Adı, Cinsiyet, Doğum tarihi, Doğum yeri, İmza, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Sicil no, Görevi, Kurum bilgisi, Nüfusa kayıtlı olduğu il, Aile Bildirim Formu, Askerlik Bilgisi, Fotoğraf, Nüfusa Kayıt Örneği, Yaş, İmza, E-İmza, Fotoğraf |
|
Çalışan |
İletişim |
Adres, İkametgah adresi, İşyeri adresi, Cep Telefon No, Cep Telefon No, İş Telefon No, Ev Telefon No, E-Posta, Kayıtlı Elektronik Posta Adresi (KEP), Ev Adresi, İkametgah Belgesi, Çalışan adayına referans olan üçüncü kişi Telefon No, Çalıştığı il-ilçe bilgisi |
|
Çalışan |
İşlem Güvenliği |
IP adresi bilgileri, MAC Adresi, Bilgisayar ID |
|
Çalışan |
Fiziksel Mekan Güvenliği |
Kamera kayıtları |
|
Çalışan |
Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri |
|
Adli Sicil Kaydı |
Çalışan |
Mesleki Deneyim |
|
|
Çalışan |
Hukuki İşlem |
|
Ön inceleme raporu, Araştırma raporu, Tevdi raporu, Disiplin soruşturma raporu, İnceleme raporu, Denetim raporları, Mahkeme Karar Evrakları |
Çalışan |
Finans |
Banka hesap bilgileri, IBAN numarası, Maaş Bilgileri |
|
Çalışan |
Mesleki Deneyim |
MesleğiEğitim Durumu Öğrenim durumu Bilgisayar bilgisi, Diploma Bilgisi, Ehliyet Bilgisi, Gidilen Kurslar, İş Unvanı, Mezuniyet Derecesi, Öğrenim Durumu, Sertifikalar, Yabancı Dil Bilgisi, Çalıştığı kurum-firma bilgileri, Çalıştığı Pozisyon Adı, Çalışıp Çalışmadığı Bilgisi, Görev, İş Unvanı, Öğrenim Durumu, Yaptığı İş |
|
Çalışan |
Özlük |
İşe giriş tarihi, Mal Bildirimi Bilgileri, Önceki Çalıştığı İş Yeri, Önceki çalıştığı iş yerindeki görevi |
|
Çalışan |
Sağlık |
|
Sağlık Raporu, Kişisel sağlık bilgisi, Engellilik durumuna ait bilgiler, Geçirmiş olduğu ameliyat ve ciddi rahatsızlık bilgisi, Kan Grubu |
Çalışan |
Sendika Üyeliği |
|
Sendika üyeliği bilgileri, Üye olunan sendika adı |
Çalışan Adayı |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Yaş, Askerlik Bilgisi, Cinsiyet, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Fotoğraf, Medeni Hali, Tc Kimlik No, Uyruk, Yaş, Çalışan adayına referans olan üçüncü kişi Ad Soyad |
|
Çalışan Adayı |
İletişim |
Adres, Cep Telefon No, E-Posta Adresi, Ev Adresi, Telefon No, Ev Telefonu, Çalışan adayına referans olan üçüncü kişi Telefon No, İkametgah Adresi, İletişim Adresi, Kayıtlı Elektronik Posta Adresi (KEP) |
|
Çalışan Adayı |
Mesleki Deneyim |
Bilgisayar bilgisi, Çalıştığı Pozisyon Adı, Çalışıp Çalışmadığı Bilgisi, Diploma Bilgisi, Ehliyet Bilgisi, Gidilen Kurslar, , Yabancı Dil Bilgisi, Görev, Halen Okuduğu Okul Bilgileri, İş Tecrübesi, İş Unvanı, KPSS Puanı, Meslek, Meslekiçi Eğitim Bilgisi, Mezuniyet Bilgisi, Mezuniyet Derecesi, Öğrenim Durumu, Sertifikalar |
|
Çalışan Adayı |
Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri |
|
Adli Sicil Kaydı |
Çalışan Adayı |
Sağlık |
|
Geçirmiş Olduğu Ameliyat ve Ciddi Rahatsızlık Bilgisi, Kişisel Sağlık Bilgisi |
Çiftçi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No |
|
Çiftçi |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Çocuk (18 yaş altı) |
Kimlik |
Ad Soyad, Anne Adı, Baba Adı, Doğum tarihi, Doğum yeri, Anne-Baba bilgileri, Velayet-Vesayet bilgileri |
|
Çocuk (18 yaş altı) |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Çocuk (18 yaş altı) |
Mesleki Deneyim |
öğrenim durumu |
|
Çocuk (18 yaş altı) |
Sağlık |
|
Sağlık Raporu |
Danışan (18 yaş altı) |
Kimlik |
Ad Soyad, Aile Bilgileri |
|
Danışan (18 yaş altı) |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Danışan (18 yaş altı) |
Mesleki Deneyim |
Eğitim durumu |
|
Danışan (18 yaş altı) |
Finans |
Ailenin Gelir durumu |
|
Danışan (18 yaş altı) |
Sağlık |
|
Sağlık Raporu |
Danışan (18 yaş üstü) |
Kimlik |
Ad Soyad, Medeni hali, Cinsiyet, Acil durum kişisi Ad Soyad, evlilik süresi, Aile Bilgileri |
|
Danışan (18 yaş üstü) |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Danışan (18 yaş üstü) |
Mesleki Deneyim |
Eğitim durumu, eşinin eğitim durumu, çalışma durumu, eşinin sosyal güvence durumu, eşinin çalışma durumu, Mesleği, eşinin mesleği |
|
Danışan (18 yaş üstü) |
Finans |
Gelir durumu |
|
Danışan (18 yaş üstü) |
Sağlık |
|
Sağlık Raporu |
Davacı |
Kimlik |
Ad Soyad, Baba Adı, Fotoğraf, İmza, TC Kimlik No |
|
Davacı |
İletişim |
Cep Telefon No, İşyeri Adresi |
|
Davacı |
Hukuki İşlem |
|
Adli Makamlarla Yapılan Yazışmalardaki Bilgiler, Dava Dosyasındaki Bilgiler |
Davalı |
Kimlik |
Ad Soyad, Baba Adı, Fotoğraf, İmza, TC Kimlik No |
|
Davalı |
İletişim |
Cep Telefon No, İşyeri Adresi |
|
Davalı |
Hukuki İşlem |
|
Adli Makamlarla Yapılan Yazışmalardaki Bilgiler, Dava Dosyasındaki Bilgiler |
Evlilik Başvurusunda Bulunan Kişi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Cinsiyet, Anne Adı, Baba Adı, Anne - Baba Kimlik Fotokopisi, Bekarlık Belgesi, Doğum Belgesi, Doğum Yeri Doğum Tarihi, Nufüsa Kayıtlı olduğu il-ilçe, Nufasa Kayıtlı Olduğu Mahalle-Köy, Cilt No, Aile Sıra no, Birey Sıra No, Fotoğraf, Uyruk, Pasaport |
|
Evlilik Başvurusunda Bulunan Kişi |
İletişim |
Adres, Telefon No, Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporu |
|
Evlilik Başvurusunda Bulunan Kişi |
Sağlık |
|
Evlilik İçin Sağlık Raporu,Sağlık Durumu |
Evlilik Başvurusunda Bulunan Kişi |
Sağlık |
|
Evlilik İçin Sağlık Raporu |
Fenni Mesul |
Lokasyon |
Ada-Parsel no, pafta no |
|
Fenni Mesul |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Fenni Mesul |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, İmza, Sicil no, Bina Fotoğrafı, Aplikasyon Krokisi, asbest raporu, muafiyet yazıları |
|
Firma Yetkilisi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Vergi Kimlik No, SGK Sicil No, Ticari Ünvanı, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza Sirküsü, Vergi no, İmza Sirküleri, Vergi levhası fotokopisi, Ticaret Odası Kayıt Belgesi, Oda sicil kaydı, Vekaletname, Yetki Belgesi, faaliyet belgesi, Tahsilat bilgileri dökümü, Yasaklı Olmadığına Dair Belge, Ticari Sicil Gazetesi, Ortaklık Sözleşmesi, imza, Baba Adı, Doğum Yeri, Şirket Ortakları Bilgisi (Ad, Soyad), Şirket Yetkili Bilgisi (Ad, Soyad), Ticari Ünvanı, Varis Bilgileri, Vefat Durumu - Tarihi |
|
Firma Yetkilisi |
İletişim |
Adres, İkametgah Adresi, İkametgah Belgesi, Telefon No, Cep Telefon No, İş Telefonu E-Posta, Ticari Sicil Gazetesi, Ortaklık Sözleşmesi, E-Posta |
|
Firma Yetkilisi |
Finans |
Banka Hesap Bilgileri, IBAN numarası, Kesin Kabul Tutanağı, SGK İlişkisizlik Belgesi, Teminat Makbuzu veya Kesin Teminat Mektubu Fotokopisi, Araç Sahipliği Bilgisi, Gayrimenkul Bilgisi, Sgk borcu yoktur yazısı, Vergi borcu yoktur yazısı, Fatura, Hakediş bilgileri, Sözleşme, Ödeme Emirleri |
|
Firma Yetkilisi |
Lokasyon |
Ada-Parsel No, Pafta No, Koordinat |
|
Gerçek kişi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, İmza, Vergi No |
|
Gerçek kişi |
İletişim |
Adres, E-Posta, Telefon No |
|
Hasta |
Kimlik |
Ad Soyad, Cinsiyet, Doğum Tarihi, İmza, TC Kimlik No |
|
Hasta |
İletişim |
Cep Telefon No, İkametgah Adresi |
|
Hasta |
Sağlık |
|
Kişisel sağlık bilgisi, Alışkanlıklar, Boy, Çocuk Sayısı, Kilo |
Hasta Yakını |
Kimlik |
Ad Soyad, Cinsiyet, Doğum Tarihi, İmza, TC Kimlik No |
|
Hasta Yakını |
İletişim |
Cep Telefon No, İkametgah Adresi |
|
Hekim |
Kimlik |
Ad Soyad, Sicil No, İmza, Ünvan |
|
Hizmet Alan Kişi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No |
|
Hizmet Alan Kişi |
İletişim |
Adres, Cep Telefon No |
|
İhtiyaç Sahibi Kişi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Cinsiyet, Anne Adı, Eş Adı, Doğum tarihi, Yaş, Doğım Yeri, Yaş, Medeni hali, Askerlik bilgisi, Nüfusa kayıtlı olduğu il-ilçe-mahalle-köy, Eş adı, Evlilik tarihi, İmza, Öz-üvey-evlatlık bilgisi, İhtiyaç Sahibi Kişi Temsilcisinin Ad Soyadı |
|
İhtiyaç Sahibi Kişi |
İletişim |
Adres, Cep Telefon No, Ev Telefonu No,İhtiyaç Sahibi Kişi Temsilcisinin Cep Telefon No |
|
İhtiyaç Sahibi Kişi |
Finans |
Araç sahipliği bilgisi, Burs bilgisi, Maaş bilgisi, Sağlık harcaması bilgisi, Gelir bilgisi |
|
İhtiyaç Sahibi Kişi |
Müşteri İşlem |
Talep bilgisi |
|
İhtiyaç Sahibi Kişi |
Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri |
|
Eski hükümlü olup olmadığı bilgisi, Sabıka kaydı olup olmadığı bilgisi |
İhtiyaç Sahibi Kişi |
Hukuki İşlem |
|
Adli makamlarla yapılan yazışmalardaki bilgiler |
İhtiyaç Sahibi Kişi |
Mesleki Deneyim |
Meslek, Çalışıp-çalışmadığı bilgisi, Çalıştığı pozisyon adı, Mezuniyet bilgisi, Öğrenim durumu, Görev, Halen okuduğu okul bilgileri, Önceki çalıştığı iş yeri, Önceki çalıştığı iş yerindeki görevi, Önceki çalıştığı iş yerindeki ücreti, |
|
İhtiyaç Sahibi Kişi |
Özlük |
Bağlı olduğu sosyal güvenlik kurumu, İşten ayrılış tarihi, Malvarlığı bilgileri, |
|
İhtiyaç Sahibi Kişi |
Sağlık |
|
Bulaşıcı hastalığı olup olmadığı bilgisi, Engellilik durumuna ait bilgiler, Geçirmiş olduğu amaliyat ve ciddi rahatsızlık bilgisi, Kişisel sağlık bilgisi, Kullanılan cihaz ve protez bilgileri, Vefat Durumu - Tarihi, Alışkanlıklar, Boy, Kilo |
Kursiyer |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Yaş, Doğum Tarihi, Kimlik Fotokopisi, Anne Adı, Baba Adı, Öğrenci Velisinin Adı Soyadı, Cinsiyet, Doğum Yeri, Eş Adı, Medeni Hali, Uyruk, Taahhütname, Fotoğraf, İmza |
|
Kursiyer |
İletişim |
Adres, Telefon No, Cep Telefon No, Öğrenci Velisi Telefon No |
|
Kursiyer |
Sağlık |
|
Sağlık Beyanı, Sağlık Raporu, Engellilik durumuna ait bilgiler |
Kursiyer Adayı |
Kimlik |
Ad Soyad, Doğum Tarihi, İmza |
|
Kursiyer Adayı |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Mahküm |
Kimlik |
Ad Soyad, Anne Adı, Baba Adı, Cinsiyet, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Yaş, TC Kimlik No |
|
Mahküm |
İletişim |
Adres |
|
Mahküm |
Finans |
Mal bildirimi bilgileri |
|
Muhtar |
Kimlik |
Ad Soyad, TC kimlik No |
|
Muhtar |
İletişim |
Telefon No |
|
Mükellef |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, İlk Soyadı, Önceki Soyadı, Anne Adı, Baba Adı, Anne Kızlık Soyadı, Cinsiyet, Doğum Yeri, Doğum Tarihi, Yaş, Evlilik Tarihi, Fotoğraf, İlk Soyadı, Anne Kızlık Soyadı, İmza, Kimlik Belgesinin Türü, Yakınlık Derecesi, Kimlik Belgesi No, Mavi Kart No, Medeni Hali, Nüfusa Kayıtlı Olduğu İl-İlçe-Mahalle-Köy, Nüfus Cilt No, Nüfus Cüzdan Seri No, Nüfus Hane No, Pasaport, Önceki Soyadı, Ticari Unvanı, Uyruk, Yaş, Vergi Kimlik No, SGK İşyeri Numarası, SGK Sicil Numarası, Çifte Vatandaşlık Bilgisi, Evlilik Tarihi, Vekaletname, Araç Plakası, Tapu, İşyeri Faaliyetinin Konusu, Mirasçılık Evrakları, Mal Sahibi Bilgileri, Vergi Levhası, Ticaret Sicil Gazetesi, Kira Sözleşmesi, ÇTV Bildirim Formu, Vekaletname, Terk Yazısı, Maliye Yoklama Evrağı, Numarataj, İlan ve reklâm vergisi beyannamesi, Evlilik Tarihi, Mal Sahibi Bilgileri, Şehit ve Gazi Yakını Olduğuna Dair Evraklar, Kira Sözleşmesi |
|
Mükellef |
Finans |
Hesap Numarası, Hesaptaki Para Tutarı, Gayrimenkul bilgisi, Fatura, Gelir Bilgisi |
|
Mükellef |
Lokasyon |
Ada, Pafta |
|
Mükellef |
İletişim |
Adres, Telefon No, Cep Telefon No, Ev Telefonu, İş Telefonu, İkametgah Adresi, İşyeri Adresi, İletişim Adresi, Ev Adresi |
|
Mükellef |
Özlük |
İşe giriş tarihi, İşten Ayrılış Tarihi, SGK Meslek Kodu |
|
Mükellef |
Sağlık |
|
Engellilik durumuna ait bilgiler, Vefat Durumu-Tarihi |
Mükellef (Şirket) |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Vergi no, Vergi levhası fotokopisi, Oda sicil kaydı, Oda sicil tastiknamesi, Tapu bilgileri, Tapu fotokopisi, Kira kontratı, Yapı kullanma izin belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Kat maliklerinden muvafakat belgesi, Ticari Sicil Gazetesi, Yönetim Kurulu Kararı, Şirket Ana Sözleşmesi, İmza Sirküleri, Mesul müdür belgesi |
|
Mükellef (Şirket) |
İletişim |
Adres, Telefon No, E-Posta |
|
Mükellef (Şirket) |
Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri |
|
Adli Makamlarla Yazışmalardaki Bilgiler, Dava Dosyasındaki Bilgiler, Sabıka Kaydı |
Mükellef (Şirket) |
Mesleki Deneyim |
Ustalık belgesi |
|
Mükellef (Şirket) |
Sağlık |
|
Sağlık Raporu, Hijyen belgesi |
Mükellef (Vatandaş) |
Kimlik |
Ad Soyad, Anne Adı, Baba Adı, Anne Kızlık Soyadı, Cinsiyet, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Eş Adı, Fotoğraf, İmza, Kimlik Belgesinin Türü, Kimlik Belgesi Numarası, Mavi Kart Numarası, Medeni Hali, Nüfusa Kayıtlı Olduğu İl-İlçe-Mahalle-Köy, Nüfus Cilt No, Nüfus Cüzdanı Seri No, Nüfus Hane No, SGK İşyeri No, SGK Sicil No, TC Kimlik No, Ticari Unvanı, Uyruk, Vergi Kimlik No, Yaş |
|
Mükellef (Vatandaş) |
İletişim |
Adres, Cep Telefon No, E-posta Adresi, Ev Adresi, Ev Telefonu, İkametgah Adresi, İletişim Adresi, İş Telefonu, İşyeri Adresi, Telefon No, Whatsapp Adresi |
|
Mükellef (Vatandaş) |
Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri |
|
Sabıka Kaydı |
Mükellef (Vatandaş) |
Mesleki Deneyim |
Diploma bilgisi, Ehliyet Bilgisi, İş Unvanı, Meslekiçi Eğitim Bilgisi, Mezuniyet Bilgisi, Mezuniyet Derecesi, Öğrenim Durumu, Sertifikalar, Yaptığı İş |
|
Mükellef (Vatandaş) |
Sağlık |
|
Sağlık Raporu, Hijyen belgesi |
Mükellef (Vatandaş) |
Lokasyon |
Konum bilgisi |
|
Mükellef (Vatandaş) |
Müşteri İşlem |
Abonelik sözleşmesi bilgisi, Fatura |
|
Mükellef (Vatandaş) |
Özlük |
Bağlı olduğu sosyal güvenlik kurumu, İşe Giriş Belgesi Kayıtları, İşe Giriş Tarihi, İşyeri Sicil Numarası, SGK Meslek Kodu, Şirket Bilgisi |
|
Mükellef (Vatandaş) |
Lokasyon |
Konum bilgisi |
|
Mükellef (Vatandaş) |
Müşteri İşlem |
Abonelik sözleşmesi bilgisi, Fatura |
|
Mükellef (Vatandaş) |
Özlük |
Bağlı olduğu sosyal güvenlik kurumu, İşe Giriş Belgesi Kayıtları, İşe Giriş Tarihi, İşyeri Sicil Numarası, SGK Meslek Kodu, Şirket Bilgisi |
|
Mülk Sahibi |
Lokasyon |
Ada-Parsel no, pafta no |
|
Mülk Sahibi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, SGK sicil numarası, Vekaletname, Bina Fotoğrafı, Güncel Tapu Kaydı, İmza, Yapının Yıkıldığına dair Fotoğraf, Kentsel dönüşüm evrakları, yıkım ruhsatı, Rayiç belgesi, Maliklerin muvafakatnamesi, Kat Karşılığı Sözleşmeler, Altyapı kesme yazıları, Yapı kullanma izin belgesi, Tapu Senedi, Yapı Ruhsatı, Yapı Aplikasyon Krokisi, İmar Durum Belgesi, Vergi ilişik Kesme Yazısı, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza, İmza Sirküleri, Yetki belgesi, Vekaletname |
|
Mülk Sahibi |
İletişim |
Adres, İkametgah Belgesi, Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporu, Cep Telefon No, Telefon No, E-Posta |
|
Mülk Sahibi |
Finans |
Banka hesap bilgileri, Gayrimenkul bilgisi, Gelir bilgisi, Malvarlığı bilgileri, Şirketteki pay oranı/miktarı, Teminat mektubu, Ödeme dekontu, Sgk borcu yoktur yazısı, Vergi borcu yoktur yazısı, Fatura, Hakediş bilgileri, Sözleşme, Ödeme Emirleri |
|
Müşteki |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Medeni hali, Anne Adı, Baba Adı, Doğum tarihi, Doğum yeri, İmza, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Sicil no, Nüfusa kayıtlı olduğu il |
|
Müşteki |
İletişim |
Telefon No, İkametgah adresi, İşyeri adresi |
|
Müşteki |
Mesleki Deneyim |
Mesleği |
|
Müşteki |
Hukuki İşlem |
|
Ön inceleme raporu, Araştırma raporu, Tevdi raporu, Disiplin soruşturma raporu |
Müteahhit |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza, Sicil no, Vergi levhası fotokopisi, Kat Karşılığı Sözleşmeler, bağlı bulundugu oda, imza beyannamesi, faaliyet belgesi, İmza Sirküleri, Taahütname, iş sözleşmesi |
|
Müteahhit |
İletişim |
Adres, Telefon No, İkametgah Belgesi |
|
Müteahhit |
Finans |
Banka Hesap Bilgileri, Teminat mektubu |
|
Müteahhit |
Lokasyon |
Ada-Parsel no, pafta no |
|
Öğrenci |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Fotoğraf, Kimlik Fotokopisi |
|
Öğrenci |
İletişim |
İkametgah adresi, Adres, Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporu |
|
Öğrenci |
Mesleki Deneyim |
Öğrenim durumu |
|
Öğrenci |
Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri |
|
Adli Sicil Kaydı |
Öğrenci |
Sağlık |
|
Kişisel sağlık bilgisi |
Öğrenci |
Finans |
Banka hesap numarası |
|
Öğrenci |
Özlük |
Üniversite Kayıt Belgesi |
|
Öğretmen |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Doğum Tarihi |
|
Öğretmen |
İletişim |
Adres, Telefon No |
|
Öğretmen |
Mesleki Deneyim |
Diploma Bilgisi |
|
Proje Müellifi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, İmza, Görevi, Sicil no |
|
Proje Müellifi |
İletişim |
Telefon No |
|
Proje Müellifi |
Lokasyon |
Ada-Parsel no, pafta no |
|
Stajyer |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Yaş |
|
Stajyer |
Mesleki Deneyim |
Öğrenim Durumu, Seminer-Eğitim Bilgisi |
|
Şantiye Şefi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, İmza, şantiye şefi sözleşmesi, şantiye şefi taahhütnamesi, Sicil no, Taahütname, iş sözleşmesi |
|
Şantiye Şefi |
İletişim |
Adres, Telefon No, İkametgah Belgesi |
|
Şantiye Şefi |
Lokasyon |
Ada-Parsel no, pafta no |
|
Teklif veren kişi |
Kimlik |
|
|
Teklif veren kişi |
Kimlik |
|
|
Teklif veren kişi |
İletişim |
Adres, Telefon No, E-Posta |
|
Teklif veren kişi |
Kimlik |
|
|
Teklif veren kişi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Sicil no, İmza beyannamesi, adli sicil kaydı, Banka hesap bilgileri, Ünvan, Vergi no, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza Sirküleri, Oda sicil no, SGK ve vergi borcu bilgileri, vekalet bilgileri, ortaklık durumu |
|
Toplantı Katılımcısı |
Görsel ve İşitsel Kayıtlar |
Video |
|
Ürün veya Hizmet Alan Kişi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Baba Adı, Cinsiyet, Doğum tarihi |
|
Ürün veya Hizmet Alan Kişi |
İletişim |
Adres, Telefon No, Cep Telefon No, Ev Telefonu No, İş Telefonu No, E-Posta |
|
Vatandaş |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No, Cinsiyet, Doğum tarihi, Yaş, Doğum yeri, Belediye Sicil Numarası, Anne adı, Baba adı, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza sirküleri, Tahsilat bilgileri dökümü, Vekaletname, Yasaklı Olmadığına Dair Belge, İmza, Tapu Mülkiyet Bilgisi, Uzlaşma Tutanağı, Büro Tescil belgeleri, Tapu fotokopisi, Tapu kaydı belgesi, Kira Kontratı, Başvuru Dilekçesi, |
|
Vatandaş |
Finans |
Banka Hesap Bilgileri |
|
Vatandaş |
İletişim |
Adres, İkametgah Adresi, Talep Adresi, İletişim Adresi, Mah./Köy, Cep Telefon No, Telefon No, Ev Telefonu No, İş Telefonu No, E-Posta |
|
Vatandaş |
Mesleki Deneyim |
Eğitim durumu, Mesleği, çalışma durumu |
|
Vatandaş |
Lokasyon |
Ada-Parsel No, Pafta No, Koordinat |
|
Vatandaş |
Hukuki İşlem |
|
Mahkeme karar no |
Vatandaş |
Fiziksel Mekan Güvenliği |
Kamera kayıtları |
|
Vatandaş Yakını |
Kimlik |
Çocuk Sayısı, Çocuk Doğum Tarihi, Çocuk Cinsiyeti |
|
Ziyaretçi |
Kimlik |
Ad Soyad, TC Kimlik No |
|
Ziyaretçi |
İletişim |
Cep Telefon No, E-Posta, Adres, Ev Adresi, Ev Telefonu No, İkametgah Adresi |
|
KİŞİSEL VERİLERİN PAYLAŞILMASI VE AMACI
YENİŞEHİR BELEDİYESİ, yukarıda belirtilen veri işleme amaçları ile sınırlı olmak üzere ve KVKK md.8 ve md.9 da belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları doğrultusunda elde ettiği kişisel verileri belediyecilik faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla ilgili belediye birimleri, yasal yükümlülüklerden dolayı ilgili yetkili kamu kurum ve kuruluşlarıyla (Bankalar, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Emniyet Müdürlüğü vb.) paylaşabilecektir. Kanunun 8 inci maddesi ve bulaşıcı hastalıklara ilişkin ilgili diğer kanunlarda yer alan hükümler çerçevesinde, bildirime esas bulaşıcı hastalıkları taşıyanlara ilişkin kişisel veriler, yetkili belediye makamı tarafından ilgili makamlar ile paylaşılabilecektir. Ayrıca gerçek kişiler veya özel hukuk tüzel kişileri ile veri işleme amaçlarının yerine getirilmesi kapsamında veri paylaşımı yapılabilecektir. Belirtilenlerin dışında yer alan kişisel verileriniz 3.kişilerle paylaşılmamaktadır.
Özel nitelikli kişisel verileriniz ise ancak açık rızanız ile veya kanunlarda öngörülen hâllerde işlenebilecektir. Sağlık verileri ise ancak kamu sağlığının korunması, koruyucu hekimlik, tıbbi teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetleri ile finansmanının planlanması ve yönetimi amacıyla, sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler veya yetkili kurum ve kuruluşlar tarafından açık rızanız dışında işlenmektedir (KVKK m.6).
KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMİ VE HUKUKİ GEREKÇESİ
Belediyemiz ile paylaştığınız kişisel verileriniz, tamamen veya kısmen otomatik yollarla ya da veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yöntemlerle, sözlü, yazılı ya da elektronik olarak toplanmakta, elektronik ve/veya fiziksel ortamlarda saklanmaktadır. Belediyemiz tarafından elektronik ve fiziksel ortamlarda saklanan kişisel verilerinizin saklandıkları ortamlarda korunmaları için gerekli teknik ve idari tedbirler alınmaktadır.
Tablo-2: Kişisel Veri İşlemenin Hukuki Sebepleri
Faaliyet |
Saklama Süresi |
İmha Zamanı |
Acil Durum Eylem Planlarının hazırlanması (yangın, deprem, kurtarma) ve ekiplerin oluşturulması |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Adres Beyan Belgesi Dilekçesi |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Ağaç Budama Dilekçesi işlemleri- AĞAÇ BUDAMA İŞLEMİ DİLEKÇESİ |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Aile cüzdanı oluşturma işlemi- AİLE CÜZDANI |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Anne Sütü ve Emzirme Danışmanlığı Hizmeti |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Arabuluculuk faaliyeti |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Video konferans yöntemiyle yapılan toplantıların kaydının yapılması faaliyeti |
2 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Asansör Mühür Bozma Tutanağı |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Asansör ruhsatı |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Belediye Mülklerini Ecrimisil |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Belediye mülklerinin arsa satış işlemleri(ihale yapılması) |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Borcu Yoktur Yazısı Süreci |
5 YIL |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Bos İsyeri Dilekçesi |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Çalışan Personelin İşe Girişte ve Periyodik Olarak Sağlık Kontrollerinin Yapılması İşlemleri |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Çalışan Personelin kayıt işlemleri |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Çevre denetim faaliyeti |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Çiftçiler için memnuniyet anketinin yapılması |
2 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Çtv Beyanı |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Danışmanlık uygulama planı hazırlama işlemleri (18 yaş altı) |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Danışmanlık ve Rehberlik süreçlerinde yerinde inceleme yapılması (18 yaş altı kadın) |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Dava Dosya Takip İşlemi |
35 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Denetim Süresinde Cezai İşlemlerde Alınan Veriler |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Eğitim Desteği |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Emlak Beyanı Alınması İçin Gerekli Bilgilerin Alınması Süreci |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Etkinlik Düzenleme |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Evlendirme başvurularının alınması - Evlendirme İşlerine Mahsus Sağlık Raporu |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Evlenme beyannamesi ve evlenme izin işlemleri- EVLENME BEYANNAME VE EVLENME İZİN BELGESİ |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Gecici Ve Kesin Kabul İşlemlerinin Yapılması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Gelen Evrak |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Gelir Beyannamesi alınabilmesi icin gerekli bilgilerin temin edilmesi. |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Giden Evrak |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Gübre Dağıtım işlemi |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Hasta Nakil Ambulansı ile Nakil İşlemleri |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İfade / Savunma / Beyan Alma İşlemleri |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İhbar, Şikayet ve Suç duyuruları işlemleri |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İhtiyaç Sahipleri Belirleme Süreci |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İlan Reklam Vergisi |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İmar işlemlerinde istek ve şikayetlerin alınması |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İmar Plan (1/1000) Değişikliği talep işlemi |
5 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İnşaat Yapılmasına Uygunluğunun İncelenmesi Süreci |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İnternet Erişim Log Kayıtlarının Tutulması |
2 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İs Basvurusu |
1 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İstek, Öneri Ve Şikayetlerin Alınması |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İstirahat izni |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İş Başvurusu |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İş Deneyim Belgesi Verilmesi |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İşyeri Açma Ve Çalıştırma Ruhsatı Borcu Yoktur Yazısı Düzenlemesi için Gerekli Bilgilerin Alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İşyeri Açma ve çalışma ruhsatı başvurusu |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İşyeri Açma ve çalışma ruhsatı komisyon denetimi |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
İşyeri Açma ve çalışma ruhsatı teslim işlemi |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kadın sosyal yaşam merkezi başvuru kaydının alınması işlemi |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kadın sosyal yaşam merkezi talebinin alınması işlemi |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kamera Kayıtları (İç ve Dış Ortam) |
1 Ay |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kamu Haciz Şerhi Koyma - Kaldırma |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kamulaştırma İşlemlerinin yapılması (ihale yapılması) |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kat irtifak başvurusu |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kat İrtifak İçin Gerekli Bilgilerin Alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kat mülkiyeti (cins )değişikliği |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kazı İzni Başvurusu |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kazı Ruhsatı Verilmesi ve Belirlenmesi |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
KEFALET SANDIĞI,NAFAKA VE İCRA Takibi İçin Gerekli Verilerin Alıması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kesin Teminatın İadesinin Yapılması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kırmızı Kot Verilmesi |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kiralama talep dilekçesi |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kurs Başvuru Süreci (Gençlik ve Spor Hizmetleri) |
5 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kurs Başvuru ve Kayıt Süreci (Kadın ve Aile Hizmetleri) |
5 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kurs Başvuru ve Kayıt Süreci (Kütüphane Müdürlüğü) |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kurs Hizmeti (KİGEM) Başvurusu |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kurs Kesin Kayıt Süreci (Gençlik ve Spor Hizmetleri) |
5 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Kütüphaneye Kayıt Yaptıran Vatandaş Bilgilerinin Toplanması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Maaş Ödemeleri, SGK Primleri ve Emekli Kesenekleri için işlemler |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Mahkûm Yemek Borç Takibi Amacı İle İşlenen Veriler. |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Muhasebe İşlem Fişi Bilgi Alma Formu |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Numarataj Belge Talep Dilekçesi |
5 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Ödeme Yapılması İçin Gerekli Bilgilerin Alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Ödeme Yapılması İçin Gerekli Bilgilerin Alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Ön Proje (Avan) başvurusu |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Park ve Bahçe İşlemlerinde İstek ve Şikayetlerin Alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Personel izin dilekçesi işlemi |
20 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Personel özlük süreçlerinin yürütülmesi |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Personel puantaj |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Personellerin Takibi için basılı envanterin elde edilmesi için gerekli veriler |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Plan Bilgisi talep işlemi |
5 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Poliklinik Hizmetleri |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Psikolojik Danışmanlık Hizmeti |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Psikolojik destek için detaylı kayıt işlemi- Onam Formu |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Psikolojik destek kesin kayıt talebinin alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Psikolojik destek ön talebinin alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Puantaj işlemleri |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Randevu Talebi |
5 Gün |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Rayiç Bedel Alınması Süreci |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Riskli yapıların incelenmesi işlemi (İş yeri için) |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Riskli yapıların incelenmesi işlemi (Konutlar için) |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Sağlıklı Kent Profili Çalışması Kapsamında Anket Uygulanması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Salon Tahsis İşlemi |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Satınalma işlemi (İhale), TEKLİF FORMU |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Satınalma işlemleri (Doğrudan Temin), TEKLİF FORMU |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Sendika Ödemeleri için İşlemler |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Sicil Kaydı |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Sivil Savunma Eğitimlerin Verilmesi |
10 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Sokak toplayıcıların atık toplama faaliyeti (Halkkart) |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları’nda Yürütülen Sorumluluklar |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Staj Başvuruları |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Stand başvuru kayıt işlemi- Stand başvuru dilekçesi |
15 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Şerh Konulması İşlemleri |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Tarım Danışmanlığının verilmesi |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Taşınır ve Hizmet Alımı için Firma Kaydının Yapılması |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Vatandaşlardan Gelen Talep Şikayet ve Öneriler |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Vekalet ücreti ödenmesi işlemi |
35 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Vergi İade Dilekçesi |
15 yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Vergi Muafiyeti İçin Gerekli Bilgilerin Alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Yapı Kayıt Belgesi Beyan Dilekçesi |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Yapı ruhsat başvurusu |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Yapı yıkım işlemi |
10 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Yapılan Ödemelerin Red Edilmesi ve iade edilmesi için gerekli veriler |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Yerinde Yoklama İşlemleri Gerekli Veri Alınması |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Yurtta Kalacak Öğrencilerin Kayıt başvuru süreci |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
Ziyaretçi Kaydı |
5 Yıl |
Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra |
DİĞER BİLGİLER
YENİŞEHİR BELEDİYESİ olarak kişisel verisini işlediğimiz veri sahipleri 6698 sayılı kanun kapsamında Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahiptirler:
- Kişisel verisinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
- Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
- Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- KVKK ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Belirtilen haklarınızı belediyemize yapacağınız bir talep ile kullanabilirsiniz. İlgili kişinin talepleri en kısa sürede ve nihayetinde en geç otuz (30) gün içerisinde ücretsiz olarak değerlendirilip karara bağlanacaktır. Değerlendirme ve karar verme işleminin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi durumunda Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret esas alınacaktır.
Belediyemizin bünyesinde kişisel verilerin işlenmesi ile ilgili politika ve aydınlatma metinlerine www.yenisehir.bel.tr/KVKK adresinden ulaşabilirsiniz.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
KVKK md.11 kapsamında belirtilen haklarınıza ilişkin taleplerinizi “İlgili Kişi Başvuru Formu” doldurarak aşağıda belirtilen iletişim kanalları vasıtası ile belediyemize iletebilirsiniz.
BAŞVURU YÖNTEMİ |
AÇIKLAMA |
Yazılı Şahsen Başvuru |
Yenişehir Belediyesi’ne kimlik ibrazı ve teyidi ile beraber imzalı başvuru formu ile şahsen başvuruda bulunmak. |
KEP ile Elektronik İmzalı Başvuru |
İlgili kişi formunu elektronik imza ile imzalayarak kep adresi üzerinden mersinyenisehirbelediye@hs01.kep.tr adresine göndermek. |
Yazılı Posta ile Başvuru |
Noter onaylı imza beyannamesi veya adres ve kimliğini doğrulayan fatura, makbuz vb. ile beraber ıslak imzalı başvuru formunu ‘Limonluk Mh., Vali Hüseyin Aksoy Cd., No:3, 33120 Yenişehir/Mersin’ adresine posta yolu ile göndermek. |
Noter üzerinden başvuru |
Noter üzerinden yazılı başvuru yapmak. |